مقالات تخصصی

جدیدترین طرح ناخن اسپرت برای دختران

Blog Image

خال‌های پولکا، مانیکور فرانسوی شیک، افکت مرمر، خطوط هماهنگ، طرح های مینیمال، طرح‌های پلنگی، ناخن‌های رنگین‌کمانی، طرح‌های آمبره، قیطان‌های دم ماهی، ناخن‌های قرمز و مشکی و مانیکورهای مات از جمله طرح‌های اسپرت جذاب طراحی ناخن برای دخترها هستند. این طرح ها به راحتی می توانند شما را عاشق خودشان کنند. پس برای طراحی دخترانه آماده شوید و از تک تک طرح های مد روز لذت ببرید. در این مطلب ما طراحی ناخن برای همه حالات و موقعیت‌های شما داریم.

طراحی ناخن خال‌خالی

طراحی ناخن خال خالی با رنگ های مختلف نه تنها در صنعت ناخن بلکه در صنعت پوشاک هم طرف دارهای خاص خودش را دارد. خال‌های پولکا کلاسیک‌های جاودانه ای هستند و هیچ وقت از مد نمی افتند، بلکه از یک مدل به مدل دیگر تغییر می‌کنند.

طراحی فرانسوی شیک

طراحی ناخن فرانسوی یکی از مشهورترین طراحی های ناخن در جهان است که با کمی خلاقیت می تواند به بهترین طرح روز تبدیل شود. پس اگر تینیجر هستید یا تازه بیست سالگی را پشت سر گذاشته اید می توانید از فرنچ نازک مشکی برای طراحی ناخن خود استفاده کنید. مانیکور فرانسوی در رنگ های متضاد یا با ته رنگی از زرق و برق می تواند بهترین گزینه برای دختر خانم ها باشد.

طراحی ناخن به سبک مرمر

این سبک طراحی در سال‌های اخیر طرف دارهای خاصی پیدا کرده است. برای اجرای این طرح می توان از طریق افکت مرمری بر روی ناخن ها نقش آفرینی کرد. این طرح با کمی تمرین و تسلط به تمیزی اجرا خواهد شد.

طراحی ناخن خطوط سفید بر روی مشکی

اگر به دنبال استایلی جدید و عالی برای ناخن های خود می گردید، این طرح برای شما فوق العاده است. پس ظاهر خود را امسال با این ظاهر پیچیده به روز کنید. در این طرح تمام ناخن ها را به رنگ مشکی با لاک فرچه بزنید و سپس بعد از خشک شدن روی دو ناخن خطوط شکسته بکشید.

مانیکور مات

سال میلادی جدید با لاک های به رنگ مات همراه بود. لاک های براق جای خود را به لاک های مات دادند. طراحی ناخن یا با لاک های مات همراه می شود یا فرنچی به رنگ مات دارد. در واقع؛ ناخن‌های مات کیفیتی استثنایی دارند تا همه را در یک نگاه شیفته خود کنند. این یک جایگزین عالی برای طرح های زرق و برق دار است.

طراحی با طرح پلنگی

اگر می خواهید مانند یک فرد استایلیش به نظر برسید، از طرح های پلنگی برای ناخن های خود استفاده کنید. این طرح ها جسورانه و زیبا به نظر می رسند. طرح های پلنگی در واقع طرح های کلاسیک هستند و همین باعث می شود تا شما هرگز از این طرح سیر نشوید. برای طراحی چند رنگ مکمل را انتخاب کنید و طرح پلنگی را روی آنها دیزاین کنید.

طراحی ناخن با طرح مینیمال

چند سالی می شود که طرح‌های مینیمال طرف دارهای زیادی پیدا کرده است. از طرح های برگ گرفته تا سطوح صاف با خطوط منحنی در این لیست قرار دارند. با کمی جست و جو در اینترنت می توانید به انواع متنوعی از این طرح های جدید دست پیدا کنید. در این سبک از طراحی ابتدا باید یک لاک پایه با رنگ های بژ را انتخاب کنید و روی آن را با قلمو مخصوص طراحی طرح های مینیمال بی‌اندازید تا ناخن‌های شما زیباتر شود.

ناخن های با طرح رنگین کمانی

ناخن های رنگین کمانی با رنگ های روشن عالی به نظر می رسند، بنابراین کمی رنگ به ناخن های خود اضافه کنید تا شیک و مد روز به نظر برسید.

طراحی ناخن پاستلی

رنگ های پاستلی لاک های مد روز هستند و شما را در حالت بهاری قرار می دهند. صورتی پاستلی، بنفش پاستلی و رنگ‌های پاستلی دودی رنگ هایی است که در این روزها طرف دارهای بیشتری به نسبت باقی رنگ لاک ها دارند.

طراحی ناخن دم ماهی

قیطان دم ماهی یکی از طرح های هنری ناخن بسیار محبوب است. ناخن های بافته شده با طرح ماهی پیچیده به نظر می‌رسند؛ اما در نهایت یک طرح عالی و بدون نقص هستند.

طراحی ناخن با دستگاه ایربراش

این تکنیک زیبا برای ناخن کارهایی که تجربه کمی در زمینه طراحی ناخن دارند راحت است؛ زیرا طراحی و کار با دستگاه ایربراش ناخن، سریع و آسان است. قطرات کوچکتر سطح خشک تر ایجاد می کنند و قطرات بزرگتر باعث ایجاد یک سطح مرطوب می شوند. هرچه قلم دستگاه ایربراش را از سطح ناخن دورتر نگه دارید، پوشش سبک‌تر و کم‌تری خواهید داشت و هر چه قلم ایربراش را به سطح ناخن نزدیکتر کنید، پوشش بیشتری خواهید داشت. این دستگاه برکاربرد، برای ایجاد طرح های آمبره و بیبی بومر ناخن و با کسب مهارت لازم، برای ایجاد طرح های خاص به وسیله شابلون مورد استفاده قرار می‌گیرد.

طراحی ناخن قرمز با دیزاین مشکی

رنگ های مشکی و قرمز هر دو رنگ های کلاسیک هستند و با هم تبدیل به ترکیبی زیبا می شوند. برای طراحی این کار باید ناخن ها را به رنگ قرمز کنید و طرح های مشکی مانند برگ یا گل را روی آن بی‌اندازید.

طراحی ناخن اکلیلی نامنظم

طرح‌های ناخن براق همیشه مورد پسند خانم‌ها هستند. زرق و برق ناخن‌ها را درخشان می‌کند و ظاهری تند با درخشش زیاد به ناخن‌ها می بخشد. علاوه بر آن؛ ناخن‌های براق یک انتخاب عالی است که با لباس‌های آرام و غیر رسمی به خوبی هم خوانی دارند.

طراحی ناخن اسپلتر

اگر می خواهید مانند یک هنرمند به نظر برسید این طرح ناخن، بسیار هنری و خیره کننده است. پس مهارت های هنری خود را با طراحی منحصر به فرد ناخن به نمایش بگذارید. ناخن های اسپلتر برای دختران واقعا شیک و مد روز به نظر می رسند.

طراحی ناخن با جواهرات سلطنتی

چند عدد پولک، بدلیجات، مروارید، وسایل تزیینی زرق و برق دار به همراه چسب ناخن سنگی را برای انجام این طرح در کنار دستتان داشته باشید. این طرح یک هنر ناخن چشم نواز همراه با جواهر تزئین شده است.

طراحی ناخن هندسی

این طرح ناخن مخصوص تینیجرها است. پس لاک مشکی را بردارید و بر روی تمام ناخن هایتان بزنید، سپس به راحتی با لاک های قلمویی طرح های هندسی مانند مربع ها، مثلث ها و دایره ها خلاقانه بکشید.

طراحی ناخن غروب آفتاب

کمی رنگ های آتشین به ناخن‌های خود با افکت غروب آفتاب در رنگ های قرمز، نارنجی و زرد اضافه کنید تا بتوانید نقش و طرح طبیعت و غروب زیبا را بر روی ناخن هایتان بیاندازید. پس اگر دختر جسوری هستید این طرح برازنده ناخن های شما است.

طراحی ناخن متالیک

با رنگ ناخن متالیک کمی طراحی درام بسازید. نه تنها ناخن‌های متالیک براق و زیبا به نظر می رسند، بلکه فوق‌العاده با کلاس و چشم نواز هم هستند.

طراحی انتزاعی ناخن

اگر به طراحی ناخن‌های براق علاقه دارید، طرح‌های انتزاعی می توانند گزینه جذابی برای شما باشند. این طرح به ناخن‌های شما زیبایی چشمگیری می دهد و آنها را برجسته می کند.

طراحی ناخن آبرنگی

ناخن های آبرنگی واقعا زیبا به نظر می رسند. پس اجازه دهید هنرمند درونی شما با نئون های الهام گرفته از غروب خورشید، مجموعه ای تک رنگ از آبی آسمانی یا رنگ های پاستیلی خودنمایی کند.  طرح های آبرنگی مناسب فصل بهار هستند.

طراحی ناخن های موج دار

الگوی موج دار روی ناخن یکی دیگر از طراحی های فوق العاده شیک است. پس اگر عاشق خطوط موج دار هستید طرح موج دریا را با زمینه آبی و خطوط موج دار مشکی امتحان کنید.

طراحی فقط بر روی یک انگشت

اگر وقت یا حوصله ندارید که تمام ناخن های خود را طراحی کنید، می توانید تنها با یک ناخن هنرنمایی کنید.

طراحی ناخن با ورق طلا

یکی از طرح‌های که این روزها طرف دارهای زیادی دارد و در دنیای مد سر وصدای زیادی کرده استفاده از ورق طلا در بخشی از طراحی ناخن است. شما می توانید ناخن ها را با یک رنگ بیس لاک بزنید و در قسمت ناخن شصت و ناخن حلقه با استفاده از ورق طلا طرح های مختلفی بی‌اندازید و روی آن را با یک لاک تاپ کات یا براق کننده ناخن فرچه بزنید. بدین صورت طراحی ناخن مشتری تثبیت می‌شود.

ناخن های پولک دار

امسال رنگ بیس مشکی مد است پس برای طرح های پولک دار ابتدا رنگ صدف ناخن ها را به رنگ مشکی کنید؛ سپس روی دو تا سه ناخن پولک در سایزهای مختلف بریزید و از طرح ناخن خود لذت ببرید.

طرح ناخن به سبک آزتک ها

هیچ کس فکرش هم نمی توانست بکند که طرح های آزتک بتواند به این میزان روی ناخن ها بدرخشد. چاپ های آزتک با خطوط و شکل های ریز کاملاً ارزش یکبار طراحی را دارند.

طرح ناخن آمبره مشکی و قرمز گیلاسی

آمبره ناخن یک اثر هنری کاملا پیچیده است و اگر مبتدی هستید ممکن است بخواهید از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید. درواقع؛ آمبره یک هنر کلاسیک در طراحی ناخن است. طرح‌های آمبره دارای کنتراست بالایی هستند. ناخن آمبره شده دارای یک سایه روشن فوق العاده است که به ناخن‌ها بعد می‌دهد و طرح و لاک آن را زیباتر نشان می‌دهد. برای آمبره استایلیش فقط کافی است از رنگ مشکی و قرمز گیلاسی استفاده کنید.

طراحی ناخن برش مثلثی

اگر می خواهید طرحی متفاوت بر روی ناخن های خود داشته باشید، ابتدا یک رنگ بیس تیره روی ناخن ها بزنید. سپس در قسمت هاله پایینی ناخن با رنگی متفاوت مثلث بکشید و آن را پر کنید.

طراحی ناخن اکلیلی

استفاده از لاک های براق (صدفی یا اکلیلی) یکی از رایج ترین روش های دیزاین ناخن است که هرگز از مد نخواهد افتاد. برای این روش طراحی شما به دو رنگ لاک با تم رنگی یکسان یا مکمل نیاز دارید تا بتوانید یک اثر هنری را خلق کنید. در هنگام خرید حتما یکی از لاک ها براق، صدفی یا اکلیلی انتخاب کنید تا طراحی شما خروجی خوبی داشته باشد.

منبع:

https://www.parentinghealthybabies.com/nail-art-design/

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *