مقالات تخصصی

جدیدترین مدل های طرح اکلیلی ناخن با لاک اکلیلی

Blog Image

به دنیای درخشان اکلیل ها خوش آمدید، دنیایی که در آن ناخن ها با طرح های اکلیل دار قابلیت درخشش پیدا می کنند و قادر هستند در طرح ها و رنگ های مختلف نقش آفرینی کنند. اکثر خانم ها عاشق زرق و برق هستند و طرح های اکلیلی برای آنها در اولویت قرار دارد. درکل استفاده از لاک‌های ترکیبی اکلیلی و پولیش های ناخن ساده طلایی در مهمانی ها، عروسی ها، تولدها کاربرد بیشتری به نسبت محیط کار یا قرارهای کاری دارد.

لاک ها با طرح اکلیلی

این نوع از لاک ها اصولا با طرح های شلوغ هارمونی ندارند و حتما باید به صورت ساده بر روی ناخن های دست و پا قرار بگیرند. به عنوان مثال این لاک ها به خودی خود قادر خواهند بود که در طرح ها و مدل های مختلف بر روی ناخن ها طراحی شوند، اما این حالت به شکل ساده انجام می شود و اضافه کردن گل یا هر شکل دیگری می تواند از زیبایی، سادگی و درخشش این طرح ها بگیرد. اکلیل ها پودرهای رنگی و شفافی هستند که در کاشت ناخن و دیزاین ناخن استفاده می شوند. رنگ صدف گونه و براق اکلیل سبب شده است تا این ماده کاربرد فراوانی در اموری که نیازمند بازتاب تزئینی نور هستند داشته باشد . یکی از این امور ، کاربردهای آرایشی اکلیل بویژه در طراحی ناخن می باشد .

لاک اکلیلی بر روی تک ناخن

اگر می خواهید ناخن دست و پاهایتان مانند تک الماس بدرخشند لازم است که فقط تنها یک ناخن را با اکلیل پر کنید. طراحی این نوع کار بدین صورت است که ابتدا تمامی ناخن ها با یک رنگ بیس لاک زده می شوند، سپس بر روی ناخن حلقه  یا یک ناخن متفاوت دیگر لاک اکلیلی نقش می بندد.

طرح مثلث اکلیلی

اگر می خواهید طرحی متفاوت بر روی ناخن های خود داشته باشید، ابتدا یک رنگ بیس تیره روی ناخن ها بزنید. سپس در قسمت هاله پایینی ناخن با لاک اکلیلی مثلث بکشید و آن را پر کنید. لازم است که لاک اکلیلی باید با رنگ لاک بیس متفاوت باشد تا بتواند خود را به خوبی نشان دهد.

طراحی ناخن با فرنچ اکلیلی نامنظم

اکلیل های دوست داشتنی برای خانم ها همیشه در اولویت هستند. در واقع؛ زرق و برق ناخن‌ها را درخشان می‌کند و ظاهری تند با درخشش زیاد به ناخن‌ها می بخشد. علاوه بر آن؛ ناخن‌های براق یک انتخاب عالی است که با لباس‌های آرام و غیر رسمی همراه می‌شود. پس طراحی ناخن خود را با فرنچ های نامنظم روی ناخن های خود پیاده کنید. این سبک کار می تواند به سبک فرنچ هشتی یا فرنچ های یک طرفه روی ناخن های دست و پا قرار بگیرد.

طرح ناخن شوگر (ناخن اکلیلی)

این نوع طرح هم در خانواده طرح های اکلیلی و درخشان قرار می گیرد و کاربرد های زیادی دارد. در واقع؛ طرح ناخن شوگر ذرات شکر مانند اکلیلی است که بر روی ناخن بسیار زیبا و جذاب به نظر می رسد. شوگر یا همان دانه های شکری در سایز و رنگ های مختلف در بازار موجود است و استفاده از آن در طراحی ناخن کار راحتی است به همین دلیل دارای طرفدارهای بسیار زیادی است. در هنگام خرید شوگر دقت کنید که هر چه دانه‌های شوگر ریزتر باشد دوام بالاتری خواهند داشت. اگر در خانه مایل هستید که این طرح را روی ناخن هایتان بزنید، می توانید با استفاده از براق کننده های ناخن این دانه های ریز و درشت را روی ناخن های خود مدیریت کنید و پس از خشک شدن یک لایه پر از براق کننده را برای تثبیت روی آن بزنید تا خیالتان از ماندگاری این طرح در یک شب مهمانی یا عروسی راحت شود.

طراحی ناخن ترکیب فرنچ و لاک اکلیلی

فرنچ یکی از پرطرف‌دارترین روش‌های طراحی ناخن نه تنها در ایران بلکه در دنیا است. اما نکته حائز اهمیت در این طرح این است که فرنچ ها قابلیت تغییر دارند و می توانند به زیبایی هر چه تمام تر با لاک ها و فرنچ های ساده تر ترکیب شوند. به عنوان مثال اگر مبتدی هستید، شما می توانید بعد از هر بار فرنچ کردن زیر خط فرنچ با لاک های اکلیلی که دارای قلمو هستند یک خط بکشید تا هم فرنچ شما زیباتر شود و هم بدون نقص دیده شود. به همین راحتی با یک تیر دو نشان بزنید. این کار علاوه بر مدرن بودن ابتکار در طراحی را به رخ می‌کشد.

طراحی ناخن برای مهمانی ها

همان طور که گفتیم، ناخن های اکلیلی بیشتر به ناخن های مهمانی و عروسی معروف هستند. زیرا ناخن های براق در شب زیبایی بیشتری دارند و می توانند حسن سلسقه شما را در انتخاب لاک مناسب به رخ بکشند. این ناخن ها مناسب عروس خانم ها، مهمانی‌ها، قرار ملاقات شام، و رویدادهای فانتزی غیرقابل مذاکره هستند. به عنوان مثال؛ عروس ها می توانند ناخن های خود را با یک رنگ بیس لاک بزنند و بر روی هر یک از ناخن ها فرنچ اکلیلی را طراحی کنند. اصولا رنگ فرنچ عروس به رنگ های طلایی و نقره ایی است.

طراحی ناخن اکلیل دار با بیس مشکی

امسال رنگ بیس مشکی مد است پس برای طرح های اکلیل دار ابتدا رنگ صدف ناخن ها را به رنگ مشکی کنید؛ سپس روی دو تا سه ناخن اکلیل ناخن در سایزهای مختلف بریزید و از طرح ناخن خود لذت ببرید.  این طرح می تواند به ناخن های شما شخصیت دهد.

طراحی ناخن با لاک سفید و اکلیل

این سبک کار بسیار متفاوت و شیک به نظر می رسد و انگشت های دست را کشیده تر و زیباتر نشان می دهد. پس ابتدا لاک سفید را بر روی تمام ناخن های دست بزنیدف سپس از پایین ترین نقطه هر ناخن با سمت بالا اکلیل ها را پخش کنید و روی هر یک از آنها را بعد از خشک شدن یک لایه براق کننده یا تاپ کت بزنید تا درخشندگی خودش را حفظ کند.

طراحی ناخن های تمام اکلیل

در این نوع از طراحی کل ناخن با لاک های اکلیلی بنا به سلیقه هر فرد پر می شود. اما لازم است بدانید این نوع از طرح های برای هر موقعیتی مناسب نیستند و لازم است بنا به مراسمی که دعوت هستید از این طرح استفاده کنید.

طراحی ناخن با ابر اکلیلی

یکی از روش های طراحی سایه روشن ناخن با استفاده از ابر انجام می شود. ابرها می توانند نقش به سزایی را در طراحی ناخن برای افراد مبتدی بازی کنند. برای اجرای این طرح باید ابتدا روی هر ناخن لاک بیس را فرچه کشید. سپس با یک ابر کوچو آغشته به لاک و اکلیل مورد نظر مانند کار چاپ روی قسمت پایینی هر ناخن با حرکات ریز دست آن را چاپ کرد تا بدون دخالت دست این طرح به زیبایی بر روی هر ناخن نقش ببندد.

طراحی ناخن با اکلیل و نگین

طراحی ناخن با اکلیل و نگین یکی از ترکیبات فوق العاده براق است، برای انکه هم نگین و هم اکلیل دارای زرق و برق هستند و می توانند یک طرح لوکس را به نمایش بگذارند. برای اجرای این کار فقط کافی است یک رنگ بیس مانند رنگ نود یا هلویی را بر روی هر ناخن لاک بزنید، سپس بعد از خشک شدن یکی از ناخن ها را به طور کامل با اکلیل طلایی بپوشانید و باقی ناخن ها را به سبک سایه روشن با اکلیل فرچه بزنید تا یک ترکیب فوق العاده به دست بیاد. در مرحله آخر از نگین های ریز و درشت برای طراحی در گوشه یکی از ناخن ها استفاده کنید و برای این کار لازم است قبل از گذاشتن نگین حتما یک لایه براق کننده روی ناخن ها قرار دهید تا نگین ها به راحتی روی ناخن بچسبند. سپس بعد از خشک شدن یک بار دیگر تاپ کت را روی همه ناخن ها بزنید تا لاک پر از زرق و برق شما بر روی ناخن ها ثابت شود. شما می توانید از نگین های سفید و مشکی برای این طرح زیبا استفاده کنید.

طرح ناخن دانه های برف و اکلیل

این سبک ناخن را برای فصل زمستان انتخاب کنید. ناخن های مناسبتی همیشه زیبا به نظر می رسند و حسن انتخاب شما را به نمایش می گذارند. ابتدا یک رنگ بیس ساده را روی ناخن ها لاک بزنید سپس با لاک قلمو دار سه صفر یک دانه برف را در انتهای ناخن در سایزهای مختلف بکشید و به جزئیات آن دقت کنید. سپس با استفاده از لاک اکلیلی قسمت بالای ناخن را پر کنید تا مانند برف بدرخشد.

طرح ناخن نصف نصف اکلیلی

برای این رنگ خاص و تاپ، بهتر است بیشتر بخش دستتان را با لاک براق بپوشانید و بخش کمتر را با با لاک اکلیلی طلایی پر کنید. برای اینکه خطوط صاف و یکدست در بیاییند، بهتر است از چسب نواری کمک بگیرید. ابتدا لاک مدنظرتان را بزنید. پس از خشک‌شدن، بخشی که قرار است رنگی بماند را با کمک چسب نواری بپوشانید و با خیال راحت برس لاک طلایی اکلیلی را روی ناخنتان بکشید. سپس چسب را با احتیاط بردارید تا لاک رنگی و طلایی خراب نشود.

ترکیب کاشت اکلیلی با فرنچ

فرنچ اکلیلی بر روی ناخن های کاشت نمای زیباتری دارد. پس  زمانی که ناخن آماده کاشت شد، اکلیل را بچسبانید و کاشت را انجام دهید.

ترکیب کاشت اکلیلی با پودر

در این روش اکلیل را با پودر کاشت مخلوط کرده و میکس انجام دهید و بعد از کاشت آن را به طرح دلخواه زده و در نهایت کاور ژل بزنید و مراحل انتهایی کار را به آخر برسانید.

انواع اکلیل در طراحی ناخن

شوگر

شوگر پودر براق و ریزی است که برای طراحی ناخن استفاده می شود. شوگر یکی از پرطرفدارترین مواد در طراحی ناخن است علت این امر تنوع رنگی بالا و راحتی طراحی ناخن با شوگر است.

شیمر

در طراحی ناخن با اکلیل، این نوع از پودر اکلیلی به دلیل بافت ریز و درخشندگی بالایی که دارد معمولا با پودر کاشت ناخن ترکیب می شود و در کاشت های گریم و ژورنالی نیز موارد استفاده بسیاری دارد.

اکلیل درشت

اکلیل درشت دانه های درشت و براق اکلیل است که در طراحی ناخن با اکلیل و کاشت ناخن کاربرد دارد. از این اکلیل ها در کاشت های گریم و طراحی ناخن می توان استفاده کرد.

داستر

داستر هم مانند شیمر و شوگر پودر براق و اکلیل مانندی است که در طراحی ناخن با اکلیل استفاده می‌شود. تفاوت داستر با آن دو در نحوه استفاده از آن است.

منبع:

http://www.rina-alcantara.com/2010/12/christmas-nail-art-wreaths.html

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *